Anyától - Anyákig

Anyupipőkeblog

Anyupipőkeblog

Háziorvos ügy!

2017. október 20. - bfunnyy

 

Háziorvos kérdés #hazidoki #vagynemhazidoki
Anyaként szeretnénk óvni védeni a gyerekeinket. A nyár elmúltával pedig a betegségék is egyre nagyobb fejtorest okoznak. Biztos nektek is ismerős az "úristen most mit kell csinálni érzés" főleg ha néhány hónapos a babatok. Patrik két és fél hónapos. Tehát már túlvágyunk az első találkozáson a dokinénivel, a születése után kijött hozzánk a háziorvosa lecsekkolni, hogy minden rendben van-e.
Majd az első hónapban egyszer kihívtam házhoz, mert szerettem volna letisztázni vele néhány dolgot Patrikkal kapcsolatban. A tüneteket pedig szerettem volna, ha a saját szemével is látja. Tekintve Patrik csak néhány hetes volt meg nem akartam bevinni a rendelőbe, így hát kihívtam a dokinénit. Aki a telefonban elmondta, hogy most nem jó, meg nem tudom én mikor jó... amikor én mar mar közhelyesen magyar szokás szerint csak ennyit mondtam: "természetesen honorálom a dolgot".
Bármily hihetetlen is, de a rendelési ideje előtt végülis tudott időt szakítani ránk, sőt meg néhány kérdést fel is tehettem. Aztán kifele menet nem mondott semmit "egymás tenyerébe csaptunk".
Gondoltam ez majd jó kis útravaló lesz a későbbiekre. Biztos vannak meg akik így gondolkoznak rajtam kívül is de azért végtére is kevesen lehetnek akik ilyen alkalmakra be tudnak vetni néhány aranytallért.
De értitek a gyerekért mindent. Kezdő szülőként pedig aggódtam szóval kit érdekel majd a heten nem eszünk Camembert sajtot . Na de tegyük félre az iróniát. A következő találkozásunk alkalmával az úgynevezett egy hónapos státuszra mentünk vagyis a nagy semmire. A rendelőben megkérdezik, hogy minden oké-e. Sztetoszkóppal egy kis hallgatózás, recept írás és mar ajtón kívül is találjuk magunkat. Sok a gyerek futószalagon működik a gyerekgyár.
Közben persze koncentrálnom kell, hogy minden infót beszívjak, hiszen a következő alkalommal szurira jövünk kettőre is. Többet nem tudok csak egy sajtcetlit szorongatok a kezemben a dátummal.
Patrik két hónapos de szabadság miatt ráhúzunk meg a dologra egy kicsit... Majd egy óra várakozás után végre bejutunk a dokinénihez. Közben ilyeneken gondolkozom. Vajon mosott kezet az előző gyerek után? Egészséges rendelés ide vagy oda. De általában inkább oda! Jaj! Vagyis általában előbukkan legalább egy beteg gyerek itt is.
A gyerek persze teljesen be van tojva hogy egy idegen kissé hűvös nő mit fog éppen csinálni vele csak azt tudja, hogy nem a megszokott arc és, amit csinál az faj is. Két szuri a kis combokba. Az egy dolog hogy teszünk a kedveskedésre végülis gyerekorvosok vagyunk de az, hogy naiv anyukaként megkérdezem, hogy milyen oltásokat kapott a kisfiam és erre azt a választ kapom. "Tudja mit odaadom a leírást olvassa el Anyuka" - és mar a kezemben is volt a dobozból kivett papírka.
Ezen a ponton eldöntöttem hogy ebből nem kerek. VÁLTOK! Nem beszelve arról hogy a választható védőoltásokról is érdeklődtem de itt is zárt kapukat döngettem. "Mit akar tudni róluk?" De ez mar egy új fejezet...
/folyt.kov/

A bejegyzés trackback címe:

https://anyupipokeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr2014223901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása