Anyától - Anyákig

Anyupipőkeblog

Anyupipőkeblog

Találtam egy cuki védőnénit!

2018. március 07. - bfunnyy

Nemrég blogoltam a védőnő kérdésről. Ti is sokan írtatok a témában, van akiknek köztetek pozitív tapasztalata van, de sajnos vannak olyanok is akikkel egy cipőben járunk. Mindig szidom ezt a rendszert, hogy miért nem lehet szabad akaratom ebben a kérdésben, mégiscsak egy bizalmi dolog ez a védőnőzés. Azt sem mondja meg nekünk senki (egyelőre), hogy kihez kell nőgyógyászhoz járnunk.

Komolyan mondom elgondolkoztam a dolgon, hogy Patrik mellett megtanulok védőnőnek, aztán utánanéztem és sajnos sok biokémia van a tanulmányok sorában, ami nekem sajnos nem pálya, pedig nagyon jó lenne másoknak segíteni, meg persze tanulni erről az egészről. Na, de mivel ezt a dolgot kénytelen voltam elvetni, más megoldás után kellett néznem. Bár ezúttal a megoldás talált rám, nem én a megoldásra.

Totális véletlen volt, hogy a Facebook hírfolyamban kidobta nekem a Rossmann hirdetését, hogy - Ha kérdésed van hívd bátran a Rossmann védőnőjét Gellérthegyi Editet - na mondom, egy életem egy halálom egy speciális felületen ott volt, hogy "Chat" vagy "Visszahívást kérek", rá is mentem a  visszahívásra. Azt gondoltam, hogy valószínűleg sokakat érdekel a téma, és nem nagyon lesz szerencsém, de tévedtem a kiválasztott időpontban (még aznap) percre pontosan csörgött a telefonom.

Egy igazán nyugodt, kedves, segítőkész hang szólalt meg a vonal másik végén. Akivel tíz perc helyett majdnem egy órát beszéltem, mindenben segített mondanom sem kell, hogy ezalatt a néhány hónap alatt azért összegyűlt pár kérdésem, főként a hozzátáplálással kapcsolatban. De ezt egy másik bejegyzésben fejtem majd ki.

Szóval nagyon hálás vagyok Edit néninek, amiért végre visszaadta az önbizalmamat, ami az anyaságomat illeti. Hiszen bár ez teljesen eltűnt a felszínről a saját védőnőmet illetően. Amennyire én tudom a védőnői hivatás magába foglalja azt is, hogy egy halovány részében foglalkozzanak az anyával. Na én ennyit nem kaptam soha, hogy én hogy vagyok. Persze tudom, hogy a gyerek az első, és senkit nem érdekel, hogy az anyával mi van. De azért a szülés után én beleharaptam ebbe a szülés utáni depresszió témába, és jól esett volna néhány jó szó. Csak úgy emberségből. Ha mást nem annyira, hogy meghallgatnak, vagy együtt éreznek velem.

Gellérthegyi Edit néni pedig egy szempillantás alatt partnerként kezelt, és mondta, hogy ezerszer inkább hívjam fel bármikor, minthogy aggódjak. Pedig ő ezt az egészet nekem teljesen szívességből, ingyen és bérmentve tette. Komolyan mondom nem hittem, hogy vannak még ilyen emberek, és nagyon jól esett. Még be is könnyezett a szemem, mikor letettem a telefont, és talán azért mert most először éreztem azt, hogy kicsit megkönnyebbültem. Azzal, hogy amikor a szülésemet néhány mondatban elmeséltem megértésre találtam, és azzal, hogy hívhatom őt, biztonságot adott nekem a nevelésben, a bajban. Jó érzés, hogy számíthatok valakire.

Természetesen van családom, és ott van anyukám is aki tud nekem segíteni, de vannak olyan helyzetek amikor egy kívülálló, vagy egy szakértői szó nagyobb megnyugtatást ad! Ezúton is szeretném megköszönni Neki, hogy ilyen segítőkész volt velem, miközben én csak egy idegen vagyok, akivel valószínűleg kevés eséllyel találkozik valaha is személyesen! Köszönöm a biztonságérzetet! Sokat jelent nekem!

A Rossmann oldalán megtaláljátok őt, keressétek bizalommal, nagyon cuki tényleg <3

(NEM! promotált tartalom!)

_dsc7501.JPG



A bejegyzés trackback címe:

https://anyupipokeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr2814223747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása