Anyától - Anyákig

Anyupipőkeblog

Anyupipőkeblog

Alakformáló Patrikkal

2018. július 11. - bfunnyy

 

 

Már elég régóta nézegetek egy helyet, a táblán ez áll "Női-és gyermek Fitness". Patrik három, négy hónapos lehetett mikor egyszer már kipróbáltuk a közös edzést. Akkor még könnyű dolgom volt, hiszen a kisfiam nyugodtan elnézelődött egy pokrócon, ha pedig valami nem tetszett neki, akkor együtt próbáltuk kivitelezni a gyakorlatokat. Ez szuper volt, de úgy éreztem, hogy most én ennél is többre vágyom, más típusú edzésre. És lássuk be, Patrik azóta 14 kiló, ami kezdésnek, súlynak picit sok.

Akkor néhány hét után abba is hagytam az erősítő edzéseket, és csak a kardióra koncentráltam. Lévén, hogy van miből leadni, úgy gondoltam, hogy mit számít, ha most nem az az első, hogy visszaszerezzem a régi bicepszem. Igen ám, de amíg a rég elfeledett karizmaim nem hiányoztak, a fenekem annál inkább, és nem csak nekem...

Tök jó a futás, meg némi biciklizés, de lássuk be letelt az egy év! Nincs tovább türelmi idő, valamit tenni kell. Úgyhogy, mint mindig most is az volt a szempont, hogy közel legyen a terem, ne kelljen leadnom a  Patrikot gyermek megőrzőbe, de a lehetőség meglegyen, ha mégis úgy döntenék, hogy elérkezett az idő. Na meg, ezzel párhuzamosan érezzük jól magunkat, ahogy a Patrik, úgy én is.

Így is lett, ma a tőlem megszokott strukturáltsággal minden a táskámban lapult, egyetlen egytől féltem, hogy Patrik fixen délben eszik, alszik. Az edzésnek meg 12-kor van vége. Mivel a hely gyerekbarát, így nem volt gond edzés után gyorsan megetettem Patrikot, aztán persze a babakocsiban elaludt. De szerencsére ezzel nincsen gond, most épp a nappaliban pihen.

De ne ugorjuk át a lényeget, magát az edzést. Az első, és legfontosabb, hogy csomó helyen tornára tudsz menni,legalábbis gyerekkel. Szóval,én nem akarok tornázni köszönöm szépen, és ezt Hacz Timi (az edző) pontosan tudja. Amit mindenképpen érdemes tisztázni, hogy ez nem torna volt, hanem edzés, ahol patakokban folyik mindenkiről a víz, és vörös fejjel kacsintunk olykor olykor az órára, hogy mikor telik le az az 55-65 perc.

Ami elsőre fura volt, hogy nem volt szükség edző cipőre, de valójában nem is hiányzott. Egy gumi szőnyegen csináltuk a feladatokat. Miközben a gyerekeknek néhány pillanat alatt játszószoba varázsolódott a fitneszteremből. Mindenhol, golyók, csörgők, és plüssök borították a talajt. Minket ez nem akadályozott, hiszen egy gumiszőnyegnyi hely elég volt a számunkra.

Minden gyakorlat első sorban a combra, és a fenékre koncentrálódott, közben némi csípő, és hát gyakorlattal, a végén pedig egy hasas blokkal, aztán nyújtás. A szakmaiság az, ami igazán szimpatikus volt, hogy az edző megmutatta mindenkinek egyenként, hogy hogyan tudjuk megnézni, hogy szét van e nyílva a hasizmunk illetve, ha mi nem voltunk benne biztosak, akkor szívesen segített ebben. Nekem elvileg rendben van.

Szóval bevallom mindent nem is tudtam maximálisan végig csinálni, és mégis már akkor izomlázam volt, mikor kiléptem a teremből, úgyhogy a következő beruházásom egy bérlet lesz ide, ez biztos. Illetve más órákat is kipróbálok majd, több mindent is lehet kisgyerekekkel. (3 éves korig tudjuk magunkkal bevinni őket).

Néhány dolog, ha gyerekkel mész edzeni. Ugyan kérdeztem a recepciós csajt, hogy mit érdemes vinni, ő ebben nem volt igazán naprakész. Szerintem, az alap készlet elég, cumi, cumisüveg, valami ebédnek való (ha kajaidő is beleesik a dologba), néhány már jól ismert játék és ennyi. Ami felesleges, ha csak nem vagy szuper ügyes az a fürdő cucc. Én nem szerettem soha fürdés nélkül eljönni edzésről, az a levezetés része számomra, de ez egy kisgyerekkel nem mindig megoldható. Persze ez egyéni, ha leadod a gyermek megőrzőben a lurkót, akkor persze sima ügy.

img_20180711_141817_191.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyupipokeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr5014223627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása