Anyától - Anyákig

Anyupipőkeblog

Anyupipőkeblog

"Szép, mint mindig énnekem"

2018. augusztus 27. - bfunnyy

 

 

Azért szeretem az ilyen napokat, amikor picit hidegebb van, mert ez emlékeztet rá, hogy eljön az ősz. Augusztus 20 után, amúgy is eljön, hülyeség de így van. Leárazzák a gumimatracokat, és helyette helyes kis karácsonyi díszek ékeskednek a polchelyeken. Csak mi hétköznapi emberek nézegetjük még a strand nyitvatartását, mit sem foglalkozva a spirálfüzet árakkal. De persze kisgyerekes anyaként én még itt nem tartok.

Viszont ismerve a szélsőséges időjárást, már három héttel ezelőtt megvásároltam Patrik őszi alapdarabjait, aminek, tegnap és ahogy kinézek az ablakon ma is nagy hasznát fogjuk venni. Én már várom, hogy ne csak két napra, hanem úgy igazán eljöjjön az ősz, hogy kicsit megkönnyebbüljünk a felfrissült levegőtől, és hogy újra kényelmesen tölthessük a szabadban az egésznapot.

Várom, hogy együtt tapasztaljuk meg az őszt Patrikkal, a színes leveleket, a gesztenyét, a csöndes természetet. Szerintem ez egy nagyon kreatív időszak az évben. Mindenből, amit magunkba szívunk ebben az időszakban, abból táplálkozunk majd télen. Nyáron persze pörög az ember, mindenféle jó kis programon ott kell lenni, hát persze, hogy igen. De aztán ősszel az elmélyülés ideje jön, ahol a család fontossága, egy másik megközelítésből kerül előtérbe.

Szeretem, hogy betakarózhatok, már csak egy gőzölgő kávé hiányozna a teljes meghitt őszi idillhez, de terhesség óta rá sem tudok gondolni, csak emlékezetből írom ezt, amikor még annyira szerettem, hogy naponta több ilyen gőzölgő bögrét is meg tudtam álmodni ehhez a képhez. De most, most csak kihasználom, hogy alszik a családom, jól bepokrócoztam, és csak írok, írok és írok, ameddig el nem fogy a szó. Szóval az üzenetem: "Ne felejtsétek el észre venni az őszt!"

kucko.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://anyupipokeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr5914223569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása