Anyától - Anyákig

Anyupipőkeblog

Anyupipőkeblog

Rossz vendégség - Második fejezet

2017. május 22. - bfunnyy

 

Második rész, amelyben felébredek máshol
#felébrednimáshol #terhespatológia #elsőnapreggele
A szombat éjjel után, már csak a vidám vasárnap jöhet gondoltam magamban továbbra is naivan. A 4:30-as császáros fürdetést, a 6:00-ás vérnyomásmérés követte. Aztán, fogalmam sincs mi lesz, ja most látom van egy házirend az ajtóra függesztve, miszerint a reggeli nagyvizit a következő napirendi pontom. (De nem vasárnap! Derült ki a tapasztaltabb sorstársaim szavaiból).
Mint mindenhol máshol, itt is a vasárnap a családé, szóval csak néhány nővér bóklászik a nyugodt folyosókon, ezúttal nincs vizit, legalábbis nem „nagy”. De továbbra sem tudom, hogy mi vár rám. Tegnap éjjel épp a saját dokim volt ügyeletben, így reggel soron kívül rám pillantott. Hatalmas reményteljes Bambi szemekkel vártam a felmentést, már húztam volna a cipőmet, hogy kösz az estét, de akkor most megyek, jól vagyok.
Aha! – hát nem.
„Ha továbbra is panaszmentes akkor legfeljebb kedden hazamehet. Minimum 48 óráig megfigyeljük. Lehet, hogy haza akar menni, de itt nem magáról van szó, hanem a gyerekéről. Büntetőjogi felelőssége tudatában is itt kell tartózkodnia”.
Szóval nem igazán volt tere a vitámnak, úgy éreztem magam, mint amikor tini koromban „otthoni punk” voltam, mert nem engedtek sehova. Csendes lázadókoromat, most csak a tehetetlenség könnyei idézték.
Majd CTG-re küldtek itt a baba szívhangját, mozgásait figyelik. Illetve a fájásokat is mérni tudják, de szerencsére nekem ilyesmim még nincsen.
Mint aki az akasztására vár úgy bőgtem, hogy a nővér jobbnak látta, ha kicsit később egy óra múlva jön vissza értem. „Anya jöjjön CTG-re. Kisírta már magát?” Nem! De majd összeszedem magam. (Hazudtam).
Viszont szerencsére a baba jól van és én is. Persze tudom, hogy ez a legfontosabb a többi meg nem is fájt. Csak nem akartam bezárva lenni. Az első meleg nyári vasárnapot nem akartam az ablakból nézni. Nem akartam új alkalmi barátságokat kötni. És beilleszkedni a terhes patológia hierarchiájába azok közé a nők közé tartozni, akik csak a kis csoda születésével számíthatnak arra, hogy beleszippantsanak az idei nyárba. Hogy sétáljanak egyet a jó levegőn, vagy elnyaljanak egy fagyit.


A bejegyzés trackback címe:

https://anyupipokeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr7214223931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása