Anyától - Anyákig

Anyupipőkeblog

Anyupipőkeblog

Miért izgi, ha nyáron szül az ember?

2019. június 14. - bfunnyy

Előző alkalommal arról meséltem épp, hogy mennyire szeretném kézben tartani az ügyeket. És, akkor még a kórházi táskák, meg a Patrik menetfelszerelésének összeszedése benne sem volt. Aztán az élet mindig tanít, vagy a sors, vagy a  Jó Isten, vagy hívjuk bárkinek, vagy bárminek. Nekem valószínűleg azt, hogy nem kell befeszülni, mert nem érdemes, mert úgy sem úgy lesz, ahogy én azt eltervezem...

De vannak ezek között is olyan dolgok, amiket nem tervezek, hanem kötelesség, és akkor az úgy van, bármit is akarunk mi anyák. Például ilyen az is, hogy a védőnő be fog jönni cipővel, vagy be akar a három napos babához, és majd nekem kell valahogy leimádkozni róla a cipőjét, mindenféle csellel (ezt megkerülve tartok  azóta itthon cipővédőt). Vagy, hogy a háziorvos nem akart kezet mosni, én pedig ezt nem hagytam...anno. Ugye ezt a nőt váltottam én le a mostanira, akivel szintén nem gördülékeny a sztori, de a probléma nem a kézmosással van.

Értelem szerű, hogy Patrik és Kornél gyerekorvosa ugyanaz a személy. Ha egy valaki mellett már úgyis letettem a voksom, minek váltanék? Szóval már a terhesség alatt többször érdeklődtem, hogy nála mi a szokás, hogy lesz, mint lesz, ha megszületik a baba. És a hideg zuhanyt valamiért megint megkaptam, ugyanis Kornél születése körüli két, vagy két és fél hétben szabin lesz. Uhhh....

Jó, de akkor mi lesz? És, ki fogja felírni a K-vitamint? És lesz K-vitamin? Mert persze épp most van állítólagos K-vitamin hiány, amit muszáj megkapnia a babáknak. És persze receptet előre nem ad ki, nem ír fel. Patriknál legalább voltak kitöltetlen receptjeink, amiket már a bemutatkozásnál megkaptam az akkori gyerekorvostól, rám bízva ezzel a többit. (Ez mondjuk jófejség volt tőle).

A mostani orvosunk viszont a szabályok, és keretek nagyon durva őrzője. Az a fajta, aki nem ír igazolást, aki nem veszi fel,ha hívod, csak ha épp a keze ügyében van a telefonja rendelés időn kívül legalábbis. Szóval egy páncél, aki hiába profi (vélhetően) szakmailag, egy többnyire eléggé elérhetetlen valaki. Bár én próbálom puhítani ezt a dolgot. Nem sok sikerrel jártam. 

Szóval helyettesíteni fogják portugáliai pihenése alatt. Ami azt jelenti, hogy egy vadidegen nőt kell elérni majd a receptek miatt a rendelőben, ahol csak egy központi szám lesz megadva. Tehát rendelési időben kell próbálkoznia Norbinak, mikor Kornél már megszületett. Annyira nem értem, hogy ilyenkor a sok teendő mellé, miért kell még ezt az apukák nyakába varrni, és bemenni még egy egészséges rendelésre is akár (ahol mindig van beteg gyerek is sajna). Utána pedig ugye ki kell még váltani a dolgokat. Jó gondolom hivatalosan szülőként nem írhatnánk bele a receptbe. De a születési dátum kell majd rá csak.... Szóval tekintettel a szabijára sem kaptunk félig kitöltött recepteket.

Aztán majd ez az idegen helyettesítő doktornő fog kijönni egy héten belül a babához, hogy megvizsgálja. Szóval ezt is valahogyan majd le kell játszani vele. Nyilván a mobil számát nem adják ki, szóval a saját rendelőjében, a saját központi vezetékes számán, a saját rendelési idejében kell majd valahogy levadászni, hogy eleget tehessek szülői kötelezettségemnek ugye. Ami az, hogy a doki és a védőnő is lássa a babát idejében.

Persze ez nem egy megugorhatatlan viszont annál frusztrálóbb tény a számomra. Úgyhogy ezért is jó nyáron szülni, mert a szabadságok kereszttüzében, ugyan megismerkedhetsz új háziorvossal, mégis már megint egy másik dokinőnél startolunk. Annyi azért megnyugvásra ad okot, hogy a helyettesítő nőciről jókat hallottam. Már csak le kell vadászni...

 62494045_326679441563399_3818442817697480704_n.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyupipokeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr6014885716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása