Anyától - Anyákig

Anyupipőkeblog

Anyupipőkeblog

Mert, ha lemegyek a klubba!

Kanga Babamama Klub

2018. június 18. - bfunnyy

 Szinte még el sem kezdtünk járni a Kanga Klubba, már vége is van. Sajnos a nyári táboroknak kell most a hely a klubban, így nyárra kiszorulnak a kisebbek. De végülis örülök, hogy most találtam rá erre a helyre, azt gondolom, hogy a nyár után ismét új időszámítás kezdődik az anyalétemben. Már csak azért is, mert tavaly télen, akármilyen hideg is volt jól bebugyolálva elbóklásztunk Patrikkal, csak beraktam a babakocsiba, és mentünk amerre csak akartunk. Viszont idén télen már másfél éves lesz, és nem fogja beérni a hidegben bóklászással. Ráadásul izgő-mozgó kisfiú szóval elfelejthetem a három takaróba bugyolálást...

Szóval jó volt betekinteni ebbe a kis kuckóba, ami egy kicsit meg fogja színesíteni a mindennapjainkat, ha lehullanak a levelek, és beköszönt a tél. Ahogy Patrik nő egyébként is szeretném tágítani a lehetőségek palettáját. Nem szabad megmaradni egy bizonyos szinten, ahogy fejlődik, és okosodik, egyre több lehetőségünk van új programok után nézni, más helyekre barangolni. Azt hiszem, hogy ősszel a csiga nézegetés, a levélpréselés, és a gesztenyeszedés ideje jön el, már várom ezt is. De megélem a mostot is.

bm3.jpg

Vannak napok, amikor kicsit nehezebb. Van, hogy nincs kedvem játszani. Gáz vagyok? Biztos, nem tudom. De huszonhét évesen nem kötnek le annyira a játékok bármennyire is szeretem Patrikot, és imádok vele lenni, szóval minden új közös élményt rejtegető programnak nagyon örülök. Tudjátok ami egy kicsit más nekem is. Bele lehet unni ebbe az itthonlétbe, de a programokba is. Nem is az a lényeg, hogy ne itthon legyek, hanem, azt hiszem én mindig az újdonságokat hajtom. Szeretek kilépni a komfortzónámból, vagy zónánkból. Ez mindig izgalmas, de végül annyira jó.

Ezekkel a gondolatokkal léptem be a Kanga Klub szeretet teljes kis kuckójába, és nem érdekelt, hogy mások előtt kell énekelni. Annyira normális, és aranyos édesanyák vannak ott, akiket egyébként a hétköznapokban nagyon nehéz megtalálni. Sokfélék vagyunk, aki viszont ilyen helyre viszi a gyerekét az kivétel nélkül csak jó anya lehet, hiszen ez a gyerekek érdekét szolgálja, fejlesztés, társaság, kikapcsolódás. Na meg nekünk anyukáknak egy ismerkedési lehetőség is, aki akar él vele, aki nem az nem természetesen.

Próbálok mindig más lenni picit, az itthon létem alatt, pedig sokat foglalkozom magammal. Nem úgy magammal, hogy a körmömet reszelgetem, hanem a lényemmel. Szeretnék tudatosabb lenni, sokszor említem, hogy nem vagyok spirituális alkat, de a hibáimat próbálom javítgatni. A régi sérelmeimet foltozgatni, jobb ember lenni, és eztálltal sokkal nyugodtabb anya is. Sok munka van ebben. De érdekes, hogy ez a baba-mama klub ebből a szempontból is jó hatással van rám.

bm.jpg

Bennem megerősítette azt, hogy milyen fontos, és a legfontosabb, és a legjobb dolog az életemben, hogy anya lehetek. És ott cseppet sem érdekelnek más gondok, vagy takarítás, vagy magánélet. Teljességgel megélt őszinte egy óra. Olyan ritkán tudok megállni, de egyébként ezt magamnak is csinálom. Mindig hajtok valamit, főzök, mosok, takarítok, és mégsem olyan a lakás amilyennek szeretném. Nekem el kell mennem itthonról, hogy kikapcsoljak, hogy csak a Patriknak tudjam szentelni minden figyelmem, legyen szó játszótérről, vagy bármilyen külső helyszínről. És ez annyira jó. Például ezt is megtanultam magamról, hogy mennyire fontosak nekem az ilyen pillanatok. Megélni valamit,d e úgy istenigazából.

Gondoljatok csak bele, hogy ott álltok egy bezárt ajtón kívül, amin van egy ablak. Ha benézel azt láthatod, hogy körülbelül tizenöt anyuka a gyerekét ölelve, mosolyogva dúdol épp valamit, a gyereke szemébe néz, és semmi pénzért nem cserélné el ezt a pillanatot senkivel. Nem lennél inkább te is így, nem szeretnéd megtapasztalni ezt a felhőtlenséget? Egy anya élete csupa feszültség, nálunk, most az épp mit nyelt le a gyerek az aktuális, aztán most volt ez az oltás dolog is. De ott megáll az idő egy kicsit és, csak mi vagyunk, és valójában teljesen mindegy, hogy Kriszta nénin kalóz sapka van, vagy a  kezén béka báb, a lényeg, hogy amit közvetít az hatással van saját magára is egyébként, a gyerekekre egyértelműen és ránk is. És ezt annyira köszönöm, az anyaságom egy új tapasztalása ez, és nem cserélném semmire, hogy ezt megélhettem!

bm2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://anyupipokeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr3414223679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása