Anyától - Anyákig

Anyupipőkeblog

Anyupipőkeblog

Itt az ideje felkészülni

2018. július 09. - bfunnyy

 

 

Már megint kicsit háttérbe szorult a futás, az elmúlt hónapokban inkább csak az Infratraineren tekertem. Persze az infra szuper cucc, de a futás, az futás. Semmilyen más sporttal nem lehet összehasonlítani. Ráadásul számomra ez a mozgásforma mindig jó kis aduász, ha fogyni akarok. Márpedig muszáj, sajnos két kiló feljött rám az elmúlt időszakban, ami nem mindegy, mert az alap sem épp kevés. Nekem ez egy szélmalomharc egyértelmű, szóval nem fogok unatkozni azt hiszem, hogy amíg élek az biztos.

Szombaton 7 km-es versenyem lesz, és nem akarok olyan könnyelmű lenni, mint legutóbb, mikor az Aldi Női Futógálára nem készültem fel, és így vágtam neki a 10 km-nek. Akkor 7-kilométerig ellavíroztam, az utolsó 3 km. maga volt a pokol. Igaz nem hónapokkal hamarabb, de most megint elkezdtem a heti rapid felkészülésem, ma 3 km, holnap pedig 4 a terv, szerdán 5, csütörtökön 6 kilométer, pénteken pihenek és szombaton jöhet a hetes.

Elképesztően nehezen szántam rá magam, hogy fussak, de csak nekilendültem, ráadásul holnap infrára is megyek, remélem legalább a mérlegen meglátszik majd a felkészülés. Sőt még valamit kieszeltem, amiről a bakancslista menüpont alatt olvashattok hamarosan. 

Az edzés része maga az izomépítés, vagy inkább izomvisszaszerzés pedig egyenesen elképzelhetetlen a számomra, persze elkezdegettem. Lehet, hogy sokan azt hiszik, ahogy én is azt hittem, és úgy képzeltem el, hogyha itthon leszek, más dolgom sem lesz, mint jól kinézni, de hát ez nagyon messze áll a valóságtól. Huszonnégy óra nagyon kevés, és ez csak egyre kevesebb lesz mindenre. De mi az anya dolga, bocsánat a nagybetűs ANYA dolga, hogy megoldja. Mindig szép legyen, kedves, gőzölögjön a vacsi, a többi meg, hát természetesen alap, úgyhogy felkötöttem a bugyimat, feljebb!

 img_20180704_175327_719.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://anyupipokeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1714223631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása