Anyától - Anyákig

Anyupipőkeblog

Anyupipőkeblog

Letesztelem Dr. Steinbergert

2018. július 10. - bfunnyy

 

 

Bevallom, már nem először csinálom Dr. Steinberger féle méregtelítést. Ezúttal viszont, nagyobb körültekintéssel állok neki, mint néhány évvel ezelőtt. Pár éve úgy robbant be Dr. Steinberger a köztudatba, mint mondjuk mostanában a Forever-es C9. Elég sokan megcsinálták az Instagram posztok legalábbis erről tanúskodnak. Akkoriban annyira nem volt átgondolt célom vele, minthogy leadjak pár kilót. Sőt, még az előírtnál is kevesebbet ettem, hogy biztosra menjek. 

Ezúttal már ésszel látok neki az 5 napos méregtelenítésnek, jól lehet most sem a pontos leírtak szerint haladok, és hogy mire jutok vele, arról tudni fogtok. Ja igen, és mielőtt észnélkül leemelnétek a polcról az 5 Steinberger féle levet tartalmazó dobozt, szólok immáron kétféle kúrát közül választhatunk. Az egyik a Fitness program ezt csinálom én, a másik viszont a Manager program. 

Mikor bementem a bio boltba, láttam, hogy már csak egy doboz árválkodik, gyorsan mentem is a kasszhoz, hiszen tudtam az az elhatározás, hogy "mától nem eszem lényegében semmit" nem ér utol egykönnyen. Egyben viszont biztos voltam, hogy ma a föld alól is de előkerítek egy ilyen csomagot. Nem akartam várni se futárra, se semmire. De ez a csomag, nem a fitnesz csomag volt, amit felmarkoltam. A bioboltos nő szerint a manager program amit a kezemben tartottam vitalizál, a fitnesz pedig tisztít. Bár, szerintem nem tudta pontosan maga sem, hogy mi a különbség. De nekem a fitnesz kellett, és még ma.

Meg is lett végül, hamarosan a kezemben tartottam 6500 Ft-ért az öt levet. Az első ami feltűnt, az az ára, hogy a másik helyen 8400 Ft-ért akarták rám sózni ugyanezt az összecsomagolást, ami egyébként külön még ennél is drágább lenne. Szóval figyeljetek, ha ilyesmire adjátok a fejetek. A másik, ami feltűnt, hogy Kamarás Ivánnal reklámozzák, na hát nekem ez egy kicsit olyan, hogy légyszíves ne... Na jó, maradjunk annyiban, hogy nem győzött meg, de az elhatározásom, hogy én bizony ezt megcsinálom, még az ócska marketingfogásnál is nagyobb volt. 

Hiszen ezúttal nem azért döntöttem úgy, hogy megcsinálom a kúrát, mert mások azt mondták, vagy mert egyszerűen le akarok adni pár kilót, hanem azért is mert édesanya vagyok, és szeretnék egészségesebb lenni. Nem mondom, hogy meghatározott időközönként, de ha eszembe jut majd megcsinálok egy méregtelenítő kúrát ezen túl is. Nem biztos, hogy Steinbergert, lehet máskor egy másikkal próbálkozom majd.

De most a szabály annyi, hogy naponta ötször másfél deci levet kell meginni meghatározott sorrendben. Aztán mindegyikhez egy szelet rozskenyeret kell enni, kivéve a reggelit, és az ebédet akkor kettőt is szabad. Nem tudom, hogy tényleg dokor-e ez a Steinberger bácsi, de én ennyi kenyeret egy hét alatt szoktam megenni. Úgyhogy nem mondom, hogy nem fogok egy két zöldséget elrágcsálni a négy nap alatt, de kenyeret csak akkor fogok enni, ha az összeomlás szélén állok. Ma a bio zöldbúzafű "koktél" van porondon.

Szerintem a tegnapi vacsi, és a sok víz még segít átverni a testem, hogy valójában nem is vagyok éhes, úgyhogy meglátjuk mire megyek vele. Részletesebben holnap számolok be a mai napról!

 steinberger.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://anyupipokeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr2914223629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása