Anyától - Anyákig

Anyupipőkeblog

Anyupipőkeblog

Lista nélküli bakancslistánk őszre

2018. szeptember 08. - bfunnyy

Bár még a nap csókjai érezhetőek a szeptember eleji időjárást illetően, azért már néhány hűvösebb naphoz volt szerencsénk. De nekem már elég volt a hőségből és, hogy őszinte legyek, ha az egész nyaramat a tengerparton tölthettem volna, bizony már akkor is elég lenne. Hogy ez azért van-e mert téli gyerek vagyok, vagy egyébként sem az én évszakom nem tudom!?

Korábban nem szerettem az őszt, az ősz az mindig pontosan arról szólt, hogy vége a hatalmas szabadságnak és suliba kellett menni, és egyszeriben minden kötelező lett. Aztán a munka világában már egész máshogy volt, majdnem mint most. Nem voltak évszakok, csak a mókuskerék és néhány szabis hét, de inkább néhány nap.

Aztán terhes lettem és életem első nyarát amolyan keserédes szobafogságban töltöttem, mert hát fantasztikus dolog volt megélni az első napokat a kisbabámmal többnyire kettesben, de azért azt a hőséget nem volt könnyű elviselni. Így hát az ősz mint valamiféle mentsvár közeledett annak idején, és az első közös nagy sétáink színtere lett. A Patrikos emlékkönyvem tele van csomó csomó színpompás őszi pillanattal.

Na igen, de ezek az emlékek sokkal inkább az enyéim, mint mind a kettőnké. Amit Patriknak adott a tavalyi ősz, színesen mozgó levelek, friss szellő, és az a harmónia ami belém költözött, és amit általam megkapott. 

De idén más lesz! Már nem csak a megfoghatatlan kapcsolódásé lesz a főszerep, hanem a megélésé, a megismerésé, a tapasztalásé. Na ezek az én láthatatlan bakancslistám fő elemei. Persze a termések gyűjtögetése, a gumicsizma kalandok, a nagy eső napos-és szabadtéri programok, az otthoni kézműveskedés, a kis vonatozás, a töklámpás faragás mind igazi őszi tervek, a sorrend pedig teljesen mindegy.

A lényeg az, hogy egy gazdag emlékekkel teli ősszel lépjünk be a hideg télbe, az új kalandokkal feltöltve. Persze ezekről az élményekről mindig beszámolok majd Nektek, hátha Ti is találtok kedvetekre való elfoglaltságot. Ezeket a "Diómegamogyoró" menüpontban találhatjátok majd.

És, hogy mennyire hihetetlen csodát művelt ez az egy év, beszéljenek helyettem a képek:

2017. ősz 

20171012_133512_2.jpg

 2018. ősz

varosliget.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://anyupipokeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr6714229405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása