Anyától - Anyákig

Anyupipőkeblog

Anyupipőkeblog

Elengedhetetlen a rendszeres szűrővizsgálat, és nem csak az első hónapokban

Árvavár fejlesztőközpontban jártunk

2018. október 12. - bfunnyy

Engem mindig foglalkoztat, hogy rendben mennek-e a dolgok Patrik körül. Az a típusú anya vagyok, akinek semmi sem probléma, mert mindent meg lehet oldani. De szeretek tisztán látni, így van ez Patrik fejlődését illetően is. Mióta elkezdett járni, szerettem volna tudni, hogy rendben van-e ez a dolog, hiszen az első hónapok csípőszűrései óta senki nem ellenőrizte a mozgását.

Noha akkor minden rendben volt, úgy tapasztaltam, hogy kicsit sokat esik. A Mesevár fejlesztőközpontban erre is kaptunk jó kis ötleteteket, hogy hogyan tehetném biztosabbá a lépteit. Na meg egy jó adag megnyugtatást. És egy jó kis ötletet, egy játékos "tornaóra" formájában, ahol szakértők figyelik, irányítják a kicsiket játék közben, na és persze közben én is ott lehetek vele.

Így segítik kialakítani a megfelelő mozgáskoordinációt, a kicsiknek közben pedig fel sem tűnik semmi az egészből, mert ez nem más, mint egy szuper közös móka. Noha egy fejlesztő központról van szó, ez nem azt jelenti a tévhittel ellentétben, hogy kizárólag sérült gyerekekkel foglalkoznak. Egyébként mindenféle kombináció szóba jöhet: vegyes csoport, egyéni foglalkozás. Nekem nagyon szimpatikusak voltak, modern környezet, kávézó, játszóház, szoptatós szoba, igényes WC, fertőtlenítős kézmosóval!

41347763_1754872107968579_5981789489318592512_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://anyupipokeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr3514298453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása