Anyától - Anyákig

Anyupipőkeblog

Anyupipőkeblog

Futó mamik - Válasszunk futótársat, ha egyedül nem megy!

2018. október 12. - bfunnyy

Ma végre dupláztunk! Sajnos visszatért a térdfájós időszak, pedig egy csomó verseny van előttem. Most mégis megpróbálkoztam a futással, hiszen hétvégén két verseny is vár rám. Én szeretném ezeket, úgyhogy magam miatt muszáj csinálni. Azt hiszem egy ideje már titkon vagy nem is annyira titkon, de vártam egy ilyen pillanatot: "Te ez egy futóbabakocsi nem!? Szóval akkor szoktál futni. Én is, bár nem vagyok a régi formámban, de menjünk el valamikor ha van kedved". És IGEN, HOGYNE! Az eredmény Patriknak új kis barátnője lett, nekem új nagy barátnőm, közös hobbi, motiváció, iszonyat gyorsan pörgő kilométerek. Köszönöm.

40373958_1743859335736523_8829799229762306048_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://anyupipokeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr3114298439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása