Anyától - Anyákig

Anyupipőkeblog

Anyupipőkeblog

Dr. Steinberger - Az első nap, lelkesebb vagyok, mint valaha

2018. július 11. - bfunnyy

 

 

Tegnap már néhány gondolatban felvázoltam nektek, hogy ki is az a Dr. Steinberger, egy szóval a halálom. Túl vagyok az első napon, és amikor ezt írom a második nap felén is. Hogy mit érzek? Azt, hogy baromi éhes vagyok, de nem vagyok olyan rosszul, mint annak idején, amikor ész nélkül vágtam bele a sokat ígérő kúrába.

De mit is ígér tulajdonképpen? Valójában ez nem egy divatos (vagy nem divatos) fogyókúra, hanem csupán egy méregtelenítő 5 nap, ami némi súlyvesztéssel is jár, de szinte sehol nem találok arra vonatkozó információt, hogy bármilyen alakformáló eredménnyel kecsegtetne. Amit ígér, hogy energikusabb leszek, és méregtelen, már amennyire ezt 5 nap alatt meg lehet játszani.

Az első nap után valamivel több, mint másfél kiló minuszt mutatott a mérleg, ami szerintem azért elég jó. Egyrészt oké, hogy ennek a nagy része víz, de legalább látom, sok más diéta nem mutatkozik meg ilyen hamar, aztán persze gondolhatunk erről bármit, mi nők szeretjük azonnal látni, még ma (!), ha nem később, hogy a korgó hasunknak megvan az eredménye.

Persze helytelen a drasztikus fogyókúra, és életmódot kell váltani, de méregteleníteni is kell olykor olykor, és közben persze lesni a mérleget, mert hát úgysem bírunk ki 5 napot anélkül, hogy ne bizonyosodnánk meg róla, hogy van értelme a koplalásnak.

Az eredeti recept szerint ugyebár napi 7 szelet rozskenyeret kéne enni a diétához. Én ezt nem tartom, helyette uborkát, paradicsomot, és zellerszárat ettem a tegnapi nap során a lé mellé. Bár enyhe túlzás a bio zöldbúzafű löttyöt koktélnak nevezni, be kell vallanom nem volt olyan rossz. Bár az első korty előtt még néhány percig nézegettem a másfél decinyi csodát a poharamban. 

Sokan attól félnek, hogy hasmenésük lesz, de szerintem egy vécézés egy nap teljesen normális. Igaz az eladó csajok a boltban azt javasolták, hogy aki éppen nincs GYES-en, az inkább hétvégén kezdje el, sosem lehet tudni, hogy kire milyen hatással van Steinberger bácsi.

Lényeg, hogy egyelőre nem csaltam, és ma edzeni is voltam, úgyhogy szinte biztos, hogy kihúztam az energia kártyát! Igaz ez inkább fejben dőlt el, mint Kamarás Iván ráhatásával, de a lényeg az eredmény, amit a lábam között látok, ha lenézek a mérlegre!

20180710_202032.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://anyupipokeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr8314223625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása