Anyától - Anyákig

Anyupipőkeblog

Anyupipőkeblog

Dr. Steinberger - A harmadik nap, fejfájás nap

2018. július 24. - bfunnyy

 

 

Ma ananászlé nap van, és egyben a félúton vagyok. Már túl a nehezén, a kezdeten, most már "csak" ki kell tartani. Bevallom ez az a nap, amikor én, aki akár négy vagy több liter vizet is megiszik egy nap, ledöntöttem volna az egész ananászlevet ahogy van. Ma tényleg nagyon éhes vagyok, annak ellenére, hogy egész idő alatt "csalok". Ami végül is nem igaz, hiszen kenyér helyett zöldséget enni, szerintem elég jó.

Ezen kívül nem indult túl jól a napom, mert 1,7 kilós fogyásom, nemhogy lejjebb, de feljebb ment. Aminek persze az is lehet az oka, hogy az anyagcserém, mint olyan megszűnt létezni. Tehát itt volt az ideje, hogy mélyebbre ássak Steinberger ügyben. Ki vagy Te?

Akármennyire is érdekel ennek a felkapott Steinberger kúrának a háttere, vagy, hogy miért pont kenyeret kell enni mellé, igazából sejtéseimen kívül, szakmai választ sehol sem kaptam. Se Dr. Steinberger elcsépelt marketingfogásokkal tarkított oldalán, se máshol.

Viszont egyik másik sorstársam beszámolóját olvastam. Miszerint mások is feleslegesnek tartanak ekkora mennyiségű kenyeret, és azt is, hogy a mai nap őrületes fejfájással küszködtek. Amúgy is fejfájós vagyok, de ma a harmadik nap olyan migrénem volt, hogy felváltva szedtem a fejfájás csillapítókat egész nap. Kíváncsi lennék, hogy ennek a fejfájásnak csak véletlen egybeesés, vagy éppen más az oka, esetleg maga az ananászlé, (ami állítólag 100%-os)?

Mivel nagyon kimerültnek éreztem magam így ma csirkét, és gyümölcsöt is ettem. Igaz a napot egy öt kilométeres futással indítottam, hiszen tegnap elmaradt, és vasárnap egy 7 kilométeres verseny vár rám, szóval fel kellett kötnöm a gatyát, táplálékbevitel ide vagy, oda. Már csak két nap!

img_20180712_143545_712.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyupipokeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr6714223621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása