Anyától - Anyákig

Anyupipőkeblog

Anyupipőkeblog

Ismerős ismeretlen

5. hét 0. nap

2018. december 27. - bfunnyy

Ötödik hétnél tartok kereken. Letöltöttem a Patriknál már jól bevált terhes alkalmazást, és kíváncsian vártam mit mutat majd. Máris az ötödik hétnél tartok, szóval jövő héten vagy azután legkésőbb kell találnom egy dokit, akiben megbízhatok. Eléggé nyomaszt ez a dolog, és még mindig hihetetlen számomra, hogy megint megtörténik, de nagyon boldog vagyok, azt érzem. Olyan ismerős ismeretlen az egész. Nem mindenre emlékszem, mert az első terhességnél annyira dúltak bennem az érzések, hogy nem is tudtam rendesen figyelni arra, hogy mi zajlik bennem.

Felfoghatatlan boldogság az egész, szóval ma mindenképpen veszek egy digitális tesztet is, hogy megtudjam hányadik hétben vagyok. Azért is fontos, mert a genetikai ultrahang ideje karácsonyra fog esni. Jó, hogy ezeket már tudom, hogy fel tudok készülni, és előre tudok gondolkodni bizonyos dolgokban. Ez, azért némi nyugalmat áraszt. Szóval ma az első utam, egy ilyen tesztért vezetett, háromezer forint, de megéri tudni, hogy hol tart az ember. 

Nagyon jó cucc, megmondja a fogantatás időpontját hétre pontosan, nálam 2-3 hetet mutatott  (az eredmény 24 óráig látszik, szóval, akinek ez fontos fényképezze le, amit lát), de mivel én tudom nagyjából hol tartok megerősített bennem mindent. Az orvosok az utolsó menstruáció első napját veszik alapul, ezért lesz a terhesség 40 hét, így töltöttem éppen ma az ötödik hetet, és ezért sürget az idő. Orvost kell találnom!

Hiába az ajánlás Patrik orvosával nem jártam sikerrel, úgyhogy bújom a netet, de az sem jó, hogy hogy alakulnak a dolgok az orvos választással kapcsolatban, arról hamarosan beszámolok.

teszt2.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyupipokeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr9714316483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása