Anyától - Anyákig

Anyupipőkeblog

Anyupipőkeblog

Az első magánrendelés, és az addig vezető út történtete

November 16 - 7.hét 5.nap

2019. január 07. - bfunnyy

Szóval egy kis ismétlés ott tartottam, hogy az október 24-i szerencsétlen találkozás után az SZTK-ban eldöntöttem, hogy nem úszhatom meg a  magánorvost. Akihez az októberi ünnepnap után be is jelentkeztem. De mivel november 16-ra kaptam időpontot úgy döntöttem, hogy egy másik SZTK-s orvosnál elindítom a terhesgondozási folyamatot. Így november 5-én bekerültem a terhesgondozási rendszerbe, kaptam egy jó adag beutalót, és találkoztam a védőnővel, már másnap november 6-án.

Aztán picit húztam az időt a vizsgálatok intézésével, így úsztam az árral egészen a vára várt november 16-ig, amikor végre megismerhettem a választott orvosomat. Rengeteg várakozás után Norbival együtt vettünk részt az első alkalmon, ahol végre kiderült a számomra, már olyan régóta ismeretes dolog: HIVATALOSAN IS KISBABÁT VÁRUNK! Akkor éppen 7 hetes és 5 napos kis embriónk van. Alacsony rizikóbesorolást kaptam, ami jó hír. Azt jelenti, hogy nem kell különösebb odafigyeléssel lennem a terhességet illetően, csak ami ilyenkor egyébként is szükséges.

Szimpatikus volt, hogy a hasamon keresztül vizsgált, ha nem muszáj akkor nem kell levetkőznie az embernek! Közvetlen, fiatalos, rugalmas orvosnak tűnik, aki éppen nekem való. Nagyjából 5 hetenkénti kontrollt beszéltünk meg, de most kivételesen két hét múlva is látni szeretett volna. Ekkor már kezemben az elintézett papírokkal. Jó, hogy kaptam egy várandósgondozási tervet, ahol követhetem, hogy melyik héten mi vár rám, meg úgy egyáltalán. Persze tapasztalatból sok mindent tudok már, de mindenre nem emlékszem pontosan. És, hát milyen jól jött volna ez régebben, amikor csak úsztam az árral. Még egy külön papír van a segítségemre, ahol a fontos információkat, és telefonszámokat találom. Ez nagyon hasznosnak bizonyul!

Felelősségteljes páciens vagyok, amint sikerült összeszerveznünk Norbival a Patrik felvigyázást, már ott is ültem az SZTK-ban, hogy elintézzem a vérvételt, és az EKG-t. A fogorvoson és a védőnőn, már túl vagyok, úgyhogy a leletekkel a kezemben még a háziorvoshoz kell elmennem, és aztán készen vagyok az első adaggal. Mondanom sem kell, hogy napok, és hetek teltek el eredményeket várva, és várókban ücsörögve. Maga volt az örökkévalóság, de ezt máshogy nemigen lehet intézni.

Így el is érkeztünk november 30-ig, amelyben újra találkozom a választott orvosommal!

49664348_954201931450692_4437024206898593792_n.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyupipokeblog.blog.hu/api/trackback/id/tr614544316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása